מכה נוספת לבד"ץ 'העדה החרדית': רישום נישואין על פי מסמכים פיקטיבים

"כאן יש לוגו, זה מודפס, אני רואה שזה אמיתי. מה שאתה הבאת אפשר להכין לבד". מה שלא ידע רושם הנישואין של העדה החרדית שגם אישור מדריכת הכלות היה פיקטיבי. מדריכת הכלות הייתה לא אחרת מאשר לאה שנירר, אשת העסקים שהתפרסמה בתוכנית תקשורתית
ארי וידר 1 Comment on מכה נוספת לבד"ץ 'העדה החרדית': רישום נישואין על פי מסמכים פיקטיבים

בד"ץ 'העדה החרדית' עוד לא הצליח להרגע מסערת העופות וכבר הם נאלצים להתמודד עם פגיעה נוספת בתדמיתם • האם רישום הנישואין של הכשרות נעשית באופן לא מקצועי?

צילום: googlemaps
"כאן יש לוגו, זה מודפס, אני רואה שזה אמיתי. מה שאתה הבאת אפשר להכין לבד". מה שלא ידע רושם הנישואין של העדה החרדית שגם אישור מדריכת הכלות היה פיקטיבי. מדריכת הכלות הייתה לא אחרת מאשר לאה שנירר, אשת העסקים שהתפרסמה בתוכנית תקשורתית
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בד"ץ 'העדה החרדית' עוד לא הצליח להרגע מסערת העופות שפורסמה עליו, וכבר הם נאלצים להתמודד עם פגיעה נוספת בתדמיתם. הפעם מדובר בהאשמות שהבד"ץ רושם לנישואין ללא בדיקה מקיפה לכאורה.

בכתבה שפורסמה הבוקר (ראשון) ב'ידיעות אחרונות' התחזו תחקירני העיתון לחתן וכלה וביקשו להירשם לנישואין. מהכתבה עולה כי למרות שהעבירו לבד"ץ מסמכים פיקטיביים, לא נעשתה לכאורה כל בדיקה, והרישום התבצע למרות האישורים הפיקטיביים.

בכתבה מצוטט רושם הנישואין כאומר ל"חתן" שלמה כי אישור הרווקות של לא טוב. "אין חותמת מקצועית או לוגו באישור שהרב כתב לך", לעומת זאת הוא אומר "תסתכל" כשהוא מצביע על אישור מדריכת הכלות שהוצגה בפניו "כאן יש לוגו, זה מודפס, אני רואה שזה אמיתי. מה שאתה הבאת אפשר להכין לבד". מה שלא ידע רושם הנישואין של העדה החרדית שגם אישור מדריכת הכלות היה פיקטיבי. מדריכת הכלות הייתה לא אחרת מאשר לאה שנירר, אשת העסקים שהתפרסמה בתוכנית תקשורתית, וכי על פי שליחת העיתון "למרות שהאישור לא תקין, הרשם מחליק ומחליט לרשום אותנו בכל זאת לנישואים".

מהמשרד לשירותי דת, מסרו בתגובה "אנחנו ממאנים להאמין שכך הדבר. נשמח אם הממצאים יועברו לרשותנו בהקדם, והעניין ייבדק מיד".

מבד"ץ העדה החרדית נמסר בתגובה ל'ידיעות אחרונות': "הרישום נעשה על ידנו בהתאם לרישיון מהמשרד לשירותי דת וכך גם התעודה שאנו מנפיקים. טרם מתן התעודה אנו עורכים את כל הבירורים הנדרשים בהתאם להנחיות המשרד לשירותי דת… איננו בודקים את הבאים בשערנו, ואנו מקפידים על מתן שירות ראוי ומקצועי לכל הבאים בשערנו".

עוד נמסר כי "אשר לשאלתכם בעניין הזוג שנשלח על ידכם, נציין כי הכתובה שקיבל אותו זוג הינה טופס ריק. כתובה זו יש להעביר לרב מסדר הקידושין על מנת שהוא ימלא ויחתום. הטופס ללא חתימת רב מסדר הקידושין נעדר כל תוקף או משמעות. נציין גם אישור הנישואים היחיד הינו אישור נישואים של המשרד לשירותי דת שאותו מקבלים רק לאחר סיום תהליך הבדיקות הנדרשות".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כידוע יש ענין לכל המודרנים לנגח כמה שיותר את הבד"ץ [כנראה מפריע להם שיש מי שדואג לשולחנם הטהור של המדקדקים השנואים על הפרוסטרס הארורים], להביא כתבה של עיתון השטנה "ידיעות" ולהאמין להם – זה אפילו לא מצחיק. ב"ה "קול חי" בגישתו הלא חרדית ממשיך בשלו.
    אגב, סערת העופות, הלוואי ושומעי הרדיו היו אוכלים כל חייהם רק עופות "מ"סערה זו", ולא שאר מרעין בישין מפוקפקים.